TXT (투모로우바이투게더) The Chaos Chapter: FIGHT OR ESCAPE Concept Clip 'ESCAPE' - 휴닝카이 (HUENINGKAI)

Joylandi 5-Avg, 2021
TXT (투모로우바이투게더) The Chaos Chapter: FIGHT OR ESCAPE Concept Clip 'ESCAPE' - 휴닝카이 (HUENINGKAI)

Visual Creative : Lee Hyun Ju, Jung Su Jung, Rakta

Film by Bomi Woo (NMW studio), Dam so (NMW studio), Dabin An (Untitled Pictures)

Set Design : Jinsil Park, Bona Kim (MU:E)

BIGHIT MUSIC. Rights are reserved selectively in the video. Unauthorized reproduction is a violation of applicable laws. Manufactured by BIGHIT MUSIC, Seoul, Korea.


Connect with TOMORROW X TOGETHER:
ibighit.com/txt​
TXT_bighit​
TXT_members​
TXT.bighit​
txt_bighit​
channels.vlive.tv/BA18A3​
www.tiktok.com/@txt.bighitent​
weverse.onelink.me/qt3S/8e901...
www.weibo.com/TXTbighit​
i.youku.com/txtbighit

Fikrlar

  • غايس

  • 1mil lets seee

  • He's just so cute

  • Lovely.....!

  • Amores...!

  • ONG he is soooooo charming😊😊😊

  • I Love you TXT 💜💕💞💖💗💝

  • Can someone explain what a min album is and what an album is and where can I find the new songs

    • @Penguening Kai got it thank you !! I was confused but now I realized that the loser lover song is part of the fight or escape chapter not a new album . sorry im a new moa

    • a mini album is composed of 4-6 songs while a full album is longer than 6 songs and u can find the new songs on spotify or anywhere google is always the answer

  • كاي

  • OMG

  • hyuka es como yo cuando mi grupo de amigos quería hacer alguna travesura y yo me les unía pero estaba tan nerviosa que casi arruinaba los planes JAJAJAJAJA

  • Hueningkai te amo mucho

  • so he's the imposter LOL

  • Love you ❤❤❤❤

  • omg the concept is so cool

  • ILYSM💙

  • YES

  • YES

  • This is the same guy who curb stomped his boss

  • Loser and lover

  • Hyuka is so cuty🤩😘🤩

  • Softy you

  • شلوكم الجن على صور كريهه ما بش اخس منها

  • i am so thankful for these boys for making my life happier. im so proud of them since day until now, they have reached alot of milestones in their career yet they never forget to give back to all of the people around them no matter what. iltsm my loml ^^ ❤️

  • hyukaaa

  • HUENINGKAI !!!

  • He looks so pretty

  • I absolutely love the fact that his nails are painted, yet they're chipped, it just makes the whole outfit way better 💀🙏❤

  • I love you Kai, you so cute and talented omg😭

  • Why is he so cute?? No matter what he do mess everything but he still cute wtf lol

  • He is so handsome,you know???!?!!?

  • How can a man be this beautiful

  • 560k

  • 좋다

  • Kai Kamal Huening

  • Huening Kai

  • 0:25 IM GOING CRAZY HIM NAILS..

  • Hueningieee so adorable

  • Por primera vez veo que Kai tiene más visualizaciónes que yeonjun. Fíjense oooohhhh

  • but like i just wonder if he’s messing everything up on purpose that would be a twist

  • huening kai 4th gen ace!!

  • MESSING UP EVERYTHING LMAAAAO

  • Ngl, I'm shocked his teaser has the most views, I mean I'm used to him being last or the second last. I still remember the terrible gap between him and others during CYSM era. I am very happy though! Not complaining! Kai is amazing and I love my bias! :) just wondering what happened.

  • MANO OLHA OS OUTFITS, SOCORROOOO, OLHA ELEEEEEES

  • Ok but Huening Kai is clearly an angel ( i’ m in move with his hair)

  • HUENINGKAI Hacker booiii 💙💙💙✨✨✨✨✨ seriously he should be a hacker

  • Kai grew so much😍

  • 😘🥰❤️🖤💜💜💚💚🧡🥰😍🤩🥳🤗🤍♥️😽✌️💐💐💐💐

  • Hyunning Kai Yongon Subin Beomgyu Taihyun TXT

  • 얘네가 은근 빅뱅 롤이여 ㅎㅎㅎ

  • 오 너무 흥 분되고 기다릴 수 없어, 모든 것이 언제나 처 럼 놀랍고 멋진 것 같고, 당신도 언제나처럼 너무 놀랍고 훌륭해 내가 당신을 정말 많이 사랑합니다♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

  • Espero que las frases claves de Hueningkai y Beomgyu tengan una especie de significado profundo oculto porque el resto de integrantes tenía cosas más profesionales puestas lol.

  • He looks like a game character.💖

  • aaaa i rlly cant wait

  • Dedek Huen

  • KIYOWOOO

  • AAA I LOVE THISSS

  • Que tierno

  • SSOOO CUTE ♡♡♡

  • Yung ngiti niya 😳💕

  • Hueningkai is an angel 😃 can’t wait for the comeback I’m so excited 🤯😍🥳

  • POPULAR OPINION: MOA IS THE LUCKIEST FANDOM !!!

  • The number given to him is his birthdate 814 (August 14)

  • waaa ningning

  • Si r0baron comida, por qué YJ la tenía toda en los teasers de freeze, ¿aquí ocurrió lo de CYSM?

  • Happy birthday to you huenikai 💜💜🎂🎂🎉🎊🎉🎊

  • Why is it so accurate?? 💀😭 So still can’t wait for this!!

  • Wowowowo

  • love it

  • البداية فكرتني فبداية اغنية سعد المجرد و مالي حبيبي مالو ههههه

  • ✨✨❤️❤️

  • Kai Kamal Huening, the most polite and cutest gangster/robber in the world 😍😍😍😍💙💙💙💙💙

  • kai kamal

  • Kai está chikito 🥺

  • so cutie ningning

  • aaaaaa so cute

  • HUENING KAI, MY ANGEL

  • OMG IM SO EXCITED

  • He is so beautiful ㅠㅠ

  • Hyuka

  • ❤️❤️❤️❤️❤️

  • .

  • Happy birthday 🐧❤️

  • Happy hyuka day!

  • Omg teaser 1 is coming

  • We love you so much dear Sputnik

  • We love you so much 💟 our Sputnik

  • 122k

  • 556k

  • Happy birthday Huening Kai! 🥳🥳

  • HAPPY BIRTHDAY HYUKA!!!

  • Happy BIRTHAY kai❤❤❤

  • Happy birthday Huening Kai 😭❤️ Thanks for coming in my life 🥺 Moas give him ur lovely wishes and wish him a blast !!

  • Awww que lindo mi bebé Hyuka 😢💓💓💓 precioso!!! 😭

  • Instagram of me came please (9jm4n )

  • Kai happy b-day. Moa love you

  • Happy Birthday Huening Kai

  • happy b-day our penguin ♥️♥️♥️